Wednesday, June 15, 2011

LI di Bandar Perda

Sebuah syarikat di Bandar Perda memerlukan 4 orang pelajar jurusan komputer atau electric

HMR Resources Malaysia Sdn Bhd,
33 Lorong Perda Timur 7,
Bandar Perda
(sebelah Jaya Jusco)


  1. Syarikat ini mengimport komputer second hand dari Australia dan di “refurbished” untuk dijual semula

  2. Pelajar akan diajar untuk format dan install program. Juga cara2 troubleshooting

  3. Memerlukan 4 orang sama ada lelaki atau perempuan atau campuran.

  4. Elaun diberikan RM200 seorang

  5. Selepas praktikal disini, diharapakan pelajar akan mahir membaiki dan install program pada semua jenis komputer dan laptop

Hubungi:
Md Alfee Ahmad
Pengurus syarikat
012-4959006

3 comments:

  1. salam sejahtera/ assalamualaikum

    saya ingin bertanya kepada tuan tentang latihan industri di tempat tuan. Sya pelajar ikm sik kedah dalam kos komputer di sem akhir tahun ini dan akan menjalani latihan industri pada tahun hadapan dari bulan jan-jun 2013 selama 6 bulan. Saya harap da kosong di tempat tuan untuk saya jalani latihan industri tahun hadapan.

    ...bu waniee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sila hubungi terus pengurus syarikat. terima kasih

      Delete
  2. salam sejahtera/ assalamualaikum

    saya ingin bertanya kepada tuan tentang latihan industri di tempat tuan. Saya pelajar politeknik sultan mizan zainal abidin dalam kos teknologi maklumat(pengaturcaraan) di sem tiga tahun ini dan akan menjalani latihan industri pada tahun hadapan dari bulan 17 disember 2012 - 17 mei 2013 selama 6 bulan. Saya harap ada kosong di tempat tuan untuk saya jalani latihan industri tahun hadapan.Mohon kerjasama untuk memberi maklum balas terhadap permohonan saya ini.

    ReplyDelete